

חברות וארגונים
גם אצלך בארגון חולמים על הרגע שבו העובדים יפסיקו לברוח וישתפו את המנהלים ברעיונות שלהם?
גם אתם רוצים לראות את העובדים שלכם משתתפים, לומדים משהו חדש שישרת אותם ואתכם בהמשך וכל זה תוך כדי שהם נהנים?
הארגון שלך לא לבד, התופעות האלו מופיעות בהמון ארגונים, והן מגיעות מ-3 סיבות אפשריות:
- בטחון עצמי נמוך של העובדים
- חסרים לעובדים כלים של תקשורת אפקטיבית
- מנהל לא יודע לייצר אמון בקרב העובדים
נכון שחשבת שאני אכתוב על ילדי דור הX וילדי דור הY?
אז זהו שאני מאמינה שאי אפשר להאשים את הדור, אלא צריך להסתכל על הדברים שבאמת יש לנו שליטה עליהם.
החדשות הטובות הן שיש לנו 3 דרכים לפתרון:
כאשר מנהל מנהיג מדיניות של דלת פתוחה והוא נשאר לבד בחדר, הוא כנראה פועל באופן שגורם לעובדים שלו להרגיש לא בטוחים במקומם.
מצב זה גורר בעקבותיו, סיטואציה לפיה המנהל אינו מודע לתקלות מסוימות בארגון, לקשיים שחווים העובדים שלו ואפילו שיפורים אפשריים בארגון נשארים אצל העובדים שלא מגיעים לאותו מנהל.
באמצעות ייעוץ וליווי למנהל, ניתן בהחלט לשנות את המצב כך שיהיו לו את כל הכלים והעובדים שלו ימצאו את דרכם לחדרו לטובת שיח אמיתי ופורה שמטרתו שיפור יחסי עובד-מנהל שבתורם יביאו לשיפור ולייעול של הארגון .
כמו במשפחה, גם בצוות הכי מוצלח יכולים להיות קצרים בתקשורת שמביאים בסופו של דבר ליצרנות נמוכה יותר. כמה יכול להועיל לך הכלי הכי אפקטיבי שיש היום להעלאת מוטיבציה, ליצירת אווירת עבודה נעימה, פורייה וחיובית, יחסים מוצלחים עם העובדים שלך ולהקלה על לחץ העבודה לאורך זמן?
הכלי הזה נקרא תקשורת אפקטיבית, ויש סדנה שמועברת בצורה חווייתית ומיועדת בדיוק לזה.
למה לקחת סדנה שמועברת בצורה חווייתית? מכיוון וככה כולם משתתפים, לומדים ובאמת משפרים יחסים.
ואיך יודעים שהסדנה תתאים בדיוק למה שקורה בארגון שלך? מתקשרים, מדברים עם מיכל אופיר, מתאמים צרכים ולפי תיאום הציפיות הסדנה עוברת התאמות כך שהיא תהיה אפקטיבית ומדויקת לך.
כשהעובדים נמנעים ממפגשים עם המנהל שלהם והמשוב יוצר הרבה התנגדויות זה סימן שהעובדים לא מצליחים להכיל את אותם מפגשים, או את המשוב. יתכן והם חוששים למקומם בעבודה, או פשוט חוששים מביקורת.
סדנה זו מייצרת לעובדים חוויה חדשה במקום העבודה דרכה הם לומדים לסמוך על עצמם, להעריך את עצמם ואת חבריהם לעבודה תוך שהם יוצרים אווירת עבודה פורייה, נעימה וחיובית. דברים המקלים על מנהל העבודה בהמשך. הסדנה מועברת בצורה חווייתית, מכיוון וככה כולם משתתפים, לומדים ובאמת משפרים יחסים.
ואיך יודעים שהסדנה תתאים בדיוק למה שקורה בארגון שלך? מתקשרים, מדברים עם מיכל אופיר, מתאמים צרכים ולפי תיאום הציפיות הסדנה עוברת התאמות כך שהיא תהיה אפקטיבית ומדויקת לך.
גם אתם רוצים לראות את העובדים שלכם משתתפים, לומדים משהו חדש שישרת אותם ואתכם בהמשך וכל זה תוך כדי שהם נהנים?



הלקוחות מספרים 🙂














הלקוחות שלנו מספרים עלינו























https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10156016125586899&set=pcb.10156016126461899&type=3&theater
היית אלופה מרגשת בטעם מצחיקה תודה לך תרמת לי המון ממליצה ממליצה ממליצה ! 🙂😘











